Een nieuwe wereld, een nieuw geluid. Een nieuw product. Een nieuwe doelgroep. Je kunt zoveel vragen hebben als je een nieuw pad in gaat: Wat is ons verhaal? Klopt onze naam nog wel? Welke woorden gebruiken we? Welke beelden en kleuren vertellen dit verhaal het beste? Wat is onze tone-of-voice?
Wij gaan met je aan de slag, liefst zo strak geregisseerd mogelijk in een van tevoren uitgestippeld traject. In een paar sessies werken we op basis van concrete (samen opgestelde) uitgangspunten naar een brandstory, een naam, een logo, een tagline, een tone- of-voice, een boilerplate, een kernboodschap, een beeldstrategie, een set voorbeelden voor social posts etc. Het kan allemaal. Sneller dan je denkt.
Groen Pensioen
Groen Pensioen was nog naamloos, merkloos en zoekende. Wie zijn we, waar staan we voor en -vooral- welke woorden gebruiken we daarbij. Er lag een groslist met namen, een berg aan prachtige verhalen met persoonlijke drijfveren. Maar consistentie ontbrak. In een paar strakke snelle online sessies vonden we een nieuwe naam, een logo & huisstijl, beeldstrategie en een duidelijk verhaal. En wie is Groen Pensioen? Groen Pensioen is een beweging van pensioenvergroeners. Samen helpen we je het gesprek aan te gaan met het pensioenfonds. We informeren je. Je hoeft geen expert te zijn om jouw fonds aan te spreken op hun beleggingsbeleid. Hoe meer pensioendeelnemers hun invloed uitoefenen via een campagne, hoe groter de druk wordt om te veranderen.

Lees verder op https://www.groen-pensioen.nl